Friday, October 7, 2011

Schedule: Nov 10th to 14th

Thursday, November 10, 2011
OPENING NIGHT BLOCK: 
ONE PRICE GETS YOU IN ALL NIGHT!!
TWO FEATURES, PLUS TONS OF SHORTS!!
Buy Tickets!

7 PM – My America (80min) preceded by shorts
Opening statements by Joseph Polema
Bag Tax by J.W. Crump (5min), Slanted by The Mataresse Brothers (5 min)
OJ in Bishop Gardens by Otessa Ghadar (8min), Q & A with filmmakers
My America Webpage
Buy Tickets!


9 PM Amateur Hour by Sam Moussavi (94 min)
Preceded by shorts: 
Planet Diva Trailer (Shot on Super-8 Film) by John Hartman
Q & A with filmmakers 
Amateur Hour Webpage
Buy Tickets!



***Preceding opening night there will be FREE screening of Northern Comfort (at 5PM) (78 min)
Preceded by: Nobody is Somebody by Aaron Mullins/ Q & A
5PM BLOCK is a FREE Matinee warm-up event.
Northern Comfort Webpage

  
Friday, November 11, 2011
3 PM BLOCK – Northern Comfort (starring Greta Gerwig) (78 min)

Preceded by: selected shorts


Northern Comfort Webpage
Buy Tickets!



5 PM BLOCK – My America
Preceded by: Jane Asher on the 100th Birthday of Vincent Price
Q & A session with filmmakers.

My America Webpage
Buy Tickets!



7 PM BLOCK – Inventory by Justin Fielding (90 min
Preceded by shorts: 
 A short film by Joseph Poleman
Q & A session with filmmakers. 
Inventory Webpage
Buy Tickets!



9 PM BLOCK - Amateur Hour by Sam Moussavi
Preceded by shorts: 
Bag Tax by J.W. Crump, Slanted by the Mataresse Brothers
Counting Sand by Robert Early (3 min), Q & A session with filmmakers.
Amateur Hour Webpage
Buy Tickets!




Saturday, November 12, 2011
11 AM BLOCK – Northern Comfort (starring Greta Gerwig) (78 min)
Preceded by: selected shorts

Northern Comfort Webpage
Buy Tickets!




1 PM BLOCK - Babylon Central by Eric Hilton (90 min)
Preceded by: selected shorts

Babylon Central Webpage
Buy Tickets!







3 PM BLOCK - From the Back of the Room by Amy Oden (75 min)
Preceded by: selected shorts
Take Off One Ear! by Sabine I. Golz  (22 min)
Q & A session with filmmakers.
From The Back Room Webpage
Buy Tickets!





5 PM BLOCK – Feature Film TBA
Preceded by: selected shorts


7 PM BLOCK - Amateur Hour by Sam Moussavi
Preceded by:
The spoken word of Joseph James Bellamy of My America
Counting Sand by Robert Early, Bag Tax by J.W. Crump
Slanted by The Mataresse Brothers, Q & A session with filmmakers.
Amateur Hour Webpage
Buy Tickets!


9 PM BLOCK – My America 
Preceded by shorts: 
The Lake by Tara Garwood (12 min), Boys & Girls by Chris Tipton King (5 min)
OJ in Bishop Gardens by Otessa Ghadar, Q & A session with filmmakers.
My America Webpage
Buy Tickets!



Sunday, November 13, 2011 
11 AM BLOCK – Northern Comfort (starring Greta Gerwig) (78 min
Preceded by: selected shorts
Northern Comfort Webpage
Buy Tickets!





1 PM BLOCK - I Help You Kill Yourself by Kian Amani (57 min)
Preceded by shorts :Loneliness by Farzan Farmazi (5 min), Metta by Kirthi Nath (10 min) Something Like Life by Ardavan Roozbeh (40 min)
Q & A session with filmmakers.
I Help You Kill Yourself Webpage
Buy Tickets!




3 PM BLOCK - Return to El Salvador by Jaime Moffett (67 min
Preceded by shorts :
Hidden Books by Sam Hampton (12 min)
Q & A session with filmmakers.
Return to El Salvador Webpage
Buy Tickets!




5 PM BLOCK - Amateur Hour by Sam Moussavi
Preceded by: selected shorts 
Out for Good by Nico Colombant (21 min)
Q & A session with filmmakers.
Amateur Hour Webpage
Buy Tickets!



7 PM BLOCK - My America
Preceded by shorts:
Take Off One Ear! by Sabine I. Golz, Q & A session with filmmakers
Closing announcements       
My America Webpage  
Buy Tickets!



Monday, November 14, 2011
12 PM BLOCK – Northern Comfort (starring Greta Gerwig) (78 min
Preceded by shorts:
A short film by Joseph Poleman
Northern Comfort Webpage
Buy Tickets!




2 PM BLOCK - Amateur Hour by Sam Moussavi
Preceded by: selected shorts: OJ in Bishop Gardens by Otessa Ghadar
Slanted by The Mataresse Brothers, Bag Tax by J.W. Crump , Q&A
Amateur Hour Webpage
Buy Tickets!




4 PM BLOCK -  My America
Preceded by: selected shorts 
My America Webpage
Buy Tickets!











VIEW SCHEDULES FROM REEL FESTS PAST



No comments:

Post a Comment